PERSBERICHT: Vintage meubels van MEUTT vind je binnenkort bij VINT Amersfoort

. 1 van 1

Vintage meubels van MEUTT vind je binnenkort bij VINT Amersfoort

Goed nieuws: vanaf september kan je voor de mooiste tweedehands meubels en woonaccessoires van MEUTT terecht bij het creatieve warenhuis VINT in Amersfoort!

Samenwerking MEUTT en VINT

MEUTT biedt een unieke verzameling aan de mooiste tweedehands items, voornamelijk uit de jaren ‘60, ’70 en ’80. Naast een eigen webshop en winkel in Hilversum, die op afspraak te bezoeken is, liggen de items van MEUTT binnenkort ook in de schappen van VINT Amersfoort. Bij VINT kunnen vintage liefhebbers de producten uitgebreid bekijken en uitproberen, en natuurlijk direct aanschaffen! De feestelijke opening vindt plaats op 1 oktober vanaf 14.00 en is vrij toegankelijk.

VINT Amersfoort

VINT is dé verzamelplek voor enthousiaste ondernemers met een voorliefde voor vintage, design, industriële en ambachtelijke producten. In september verhuist VINT van haar huidige locatie in Soest naar een groter pand in Amersfoort Nijverheidsweg 74.

MEUTT
MEUTT werd in 2015 opgericht door productdesigner en interieurstylist Marielle van der Paauw. Alle items worden met zorg geselecteerd tijdens haar vele zoektochten. Naast het verkopen van tweedehands meubels en accessoires houdt Marielle zich ook bezig met vintage interieurstyling voor zowel de particuliere als zakelijke markt voor onder andere werkplekken, horeca en huizen.

Bekijk het uitgebreide vintage aanbod op www.meutt.nl.

——————Noot voor de redactie (niet bestemd voor publicatie)---------------------

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Marielle van der Paauw.

E-mail: info@meutt.nl

Telefoon: 06 54 95 55 74

Website: www.meutt.nl

Houtolie voor vintage meubels €24.50

♥ Dit is wat klanten over meutt zeggen

"Zeer snelle levering en alles heel goed verpakt. Verder zijn de bestelde vaasjes en potjes erg leuk, leuke vintage producten op de site. Deze is ook duidelijk en de foto’s van de artikelen komen goed overeen. En daarbij nog een vriendelijke en snelle communicatie. Aanrader dus!"

"Ik heb de vaas ontvangen,ik ben er heel blij mee. Het is in het echt nog mooier. Hartelijk bedankt."

"Supersnelle levering en alles in goede staat. Precies datgene waar ik op had gehoopt!"

"Snel geleverd, netjes verpakt en leuke spulletjes! "

Nieuwsbrief

Schrijf je in en ontvang gratis vintage inspiratie + kortingsacties en winkel openingsdagen in je mailbox ♥
Max. 2x per maand.